Nog 1 week - Reisverslag uit Andel, Nederland van maja verhoeven v.d. vliet - WaarBenJij.nu Nog 1 week - Reisverslag uit Andel, Nederland van maja verhoeven v.d. vliet - WaarBenJij.nu

Nog 1 week

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg maja

14 Oktober 2010 | Nederland, Andel

Aanstaande donderdag hoop ik weer voor 6 weken te vertrekken richting Gambia om daar de verloskundige Marie Joof weer een poosje te helpen met haar drukke werkzaamheden.
Donderdag 21 oktober vertrek in rond 10.30 uur vanaf Brussel. Na een tussenlanding in Dakar kom ik rond 17.30 uur plaatselijke tijd aan op de luchthaven van de hoofdstad Banjul.
Ik verblijf op dezelfde plek als vorig jaar, Manjai Lodge in Kotu. Ik krijg daar zelfs weer mijn zelfde kamer.Manjai Lodge is een eenvoudig onderkomen, maar het is er schoon en netjes en het personeel ontzettend vriendelijk.
Veel is er gebeurd het afgelopen jaar. Heel veel mensen hebben me geholpen om Marie ook financieel weer een steuntje in de rug te geven.Er zijn heel veel spullen, zoals kleding en medische goederen richting Gambia gegaan. Ook nu zijn er 8 dozen met goederen onderweg die daar aankomen als ik er ben.En er zit ook nog aardig wat in mijn koffer.
Langs deze weg wil ik nogmaals iedereen bedanken die me op wat voor manier dan ook geholpen heeft.Het was echt super......

• 15 Oktober 2010 - 14:23

Jan -Arie:

Ik wens je veel succes met je nieuw projekt.

• 17 Oktober 2010 - 19:58

Hans En Riet:

maja,een goede reis toegewenst.

• 20 Oktober 2010 - 16:34

Teunie Crielaard:

Maja, ik heb je niet meer gesproken ivm. onze vakantie, maar alsnog wens ik je een goede reis, een goed verblijf daar en zondag tijdens de collecte zal ik aan je denken en doneren, heel veel succes, groeten Teunie

• 21 Oktober 2010 - 06:47

Kuni:

Dag Maja,goede reis en een goede tijd toegewenst !

• 21 Oktober 2010 - 07:34

liefs Joke

• 21 Oktober 2010 - 08:57

Betty:

hoi maja,
    ik wens een een hele goeie reis, en een prachtig verblijf daar weer. Ik hou de site in de gaten en ga je belevenissen weer volgen..
    heel veel sucses!

• 21 Oktober 2010 - 14:49

Margriet V Tilborg:

hallo maja,ik wens je een goede en fijne tijd in de voor jou al bekende omgeving.Ik zal je volgen, het is altijd leuk om je verslag te lezen. Geniet van de mensen daar.Je zult ze daar weer met veel dingen kunnen helpen.

• 21 Oktober 2010 - 16:30

Sjan Van Oene:

Hallo Maja,
    Hopelijk heb je een goede reis gehad en ben je op je bestemming (in beide betekenissen)aangekomen. Veel succes met je werkzaamheden en ik zal je volgen via deze site.
    Lieve groetjes Sjan

• 21 Oktober 2010 - 17:22

Corrie Van Heerebeek:

Hoi Maja,

ik hoop dat je verblijf daar je alles brengt waar je gelukkig van wordt!

• 21 Oktober 2010 - 20:19

Dennis, Sandra, Luca:

Hey Maja,

Super dat je weer terug bent in Gambia. We hopen dat je daar weer veel goeds kan en mag doen. We gaan je weer volgen! Heel veel plezier en succes. Liefs Dennis, Sandra en Luca

• 21 Oktober 2010 - 20:38

Ellie Groenevevel:

Heel veel succes en zorg goed voor jezelf.
    Groetjes Aart en Ellie

• 22 Oktober 2010 - 07:03

Familie Lubberdink:

Hoi Maja,

Wat gaat de tijd snel en had nog aan willen komen [je weet wel waarom],maar heb er zelf even uit gelegen.
    Maar wat in het vat zit verzuurd niet!
    Wil je weer veel succes wensen!
    Wat zullen ze daar allemaal weer blij met jou zijn!

Veel liefs en knuffels van ons allemaal.

• 22 Oktober 2010 - 14:54

Nicole Van Helvoirt :

Hey Maja,

Alles goed?
    Heb je een goede vlucht gehad?
    Nou geniet van je leuke en werkzame tijd in Gambia en ik ga je volgen op je site...

Groetjes Nicole.

• 29 Oktober 2010 - 13:12

Stephan En Lettie:

Nou, je bent weer op je plekkie daar. Je straalt en vertelt zo mooi. Geweldig. Als er een dipje komt, ff janken en dan weer genieten met dankbaarheid in je hart dat je dit mag doen. en er zoveel mensen zijn die je steunen. De opbrengst v.d. collecte is nog niet bekend. Op school hebben de kinderen zelfs dingen gemaakt (uit zichzelf) om te verkopen, super toch? Lieve groetjes van ons beiden. doei!