terug in Gambia - Reisverslag uit Banjul, Gambia van maja verhoeven v.d. vliet - WaarBenJij.nu terug in Gambia - Reisverslag uit Banjul, Gambia van maja verhoeven v.d. vliet - WaarBenJij.nu

terug in Gambia

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg maja

22 Oktober 2010 | Gambia, Banjul

Na een voorspoedige vlucht gisteravond aangekomen in gekomen in Banjul.
In Manjai Lodge was er een warm welkom. Veel van het peroneel dat er vorig jaar werkte was er nu weer.
Ik heb nu ook ontdekt wat er met regenseizoen bedoeld wordt.
Het was een noodweer gisteravond. Het heeft gehoosd......en onweren.....en lichten....Ik heb nog nooit zoiets meegemaakt. Hierbij vergeleken hebben wij echt maar buitjes. En aangezien de daken hier vaak uit golfplaten bestaan gaf het een kabaal van jewelste. Dit was een echte Gambia Expierence.
Vanmorgen zag ik ook wat dit aanricht. Veel wegen zijn 1 grote modderpoel. En het is voor de taxi,s ontzettend moeilijk om niet in een flinke kuil terecht te komen. Ik ben benieuwd hoe het er volgende week op het platteland uitziet.
De luchtvochtigheid is ontzettend hoog net als de temperatuur, dus het is even wennen.
Maar het voelt goed om weer terug te zijn.

• 22 Oktober 2010 - 17:20

Henriette Vd Leij:

Hoi Maja,
    Fijn om te weten dat je goed aangekomen bent!!
    We wensen je alle goeds toe!

Liefs Henriette

Celine zal je ook op de voet volgen hoor

• 22 Oktober 2010 - 17:45

Ineke Pruijsen:

Hey Maja,

Ik vind het toch zo super van je wat jij daar allemaal doet!!
    Zo mooi, zoals jij je christen zijn uitdraagt!
    (ps. je straalt op die foto).

Groetjes van Ineke.

• 22 Oktober 2010 - 18:49

Anique:

Hoi lieve Maja, je bent gelijk weer lekker ingewijd zeg maar...
    Het heeft je vorige keer toch te pakken gekregen, dat land, de mensen zodat je nu weer aan het avontuur begint. Veel werkplezier en geniet van de mensen en de mooie dingen die je daar mag gaan doen. Ik ga je weer volgen en je steunen met mijn kleine berichtjes. Warme nederlandse groetjes! (al is het hier veeeeel kouder dan bij jou nu)
    Anique

• 22 Oktober 2010 - 19:01

Kuni:

Ik sluit me bij Henriette aan , fijn hoor !
    Gek he, voor mij lijk je zo dichtbij door dit berichtje Zal wel indrukwekkend geweest zijn dan !
    Groetjes he , t gaat je goed.

• 22 Oktober 2010 - 19:13

Hermine:

Heej Maja,

Zo zie ik je op de teamvergadering, en zo zit je al weer in Gambia. Toch wel apart, een wereld van verschil denk ik zo.

Fijn dat je goed bent aangekomen en een hele goede tijd toegewenst in Gambia!

groetjes, Hermine

• 22 Oktober 2010 - 20:01

Annemarie:

hoi Maja

Je bent weer goed aangekomen altijd weer fijn om te horen.Ik heb het de laatste weken super druk gehad en heb je niet eens een fijne reis kunnen wensen.Maar meid bij deze dan maar,geniet er van al het goeds dat je er kunt doen.Ik ga je de komende weken weer volgen.
    liefs Annemarie

• 22 Oktober 2010 - 20:10

Joke Kentie:

Hoi Maja,

Heb je het kikkerconsert al gehoord in de plassen?
    De moeite waard om het op te nemen.

Groetjes Joke
    www.vriendenvangambia.nl

• 23 Oktober 2010 - 10:08

Gert:

Hoi Maja,

Goed om te horen dat je veilig bent aangekomen. Succes daar en super dat je dit allemaal doet!

groetjes Gert

• 23 Oktober 2010 - 13:07

Jan Boll:

Supe dat je dit allemaal voor je medemans over hebt Maja. Heel veel succes en wijsheid toegewenst.
    Groet uit Veen

• 23 Oktober 2010 - 15:14

Corrie De Bruijn:

hoi maja, leuk al wat te horen van je, fijn dat je een goede reis had, en wat het weer betreft, t is hier ook slecht, heel veel succes,en we weten dat je het geweldig doet daar in de bush, tot gauw ,gr corrie en goof

• 23 Oktober 2010 - 18:22

Betty:

hoi maja,
    fijn om te lezen dat je een voorspoedige reis gehad hebt, en dat je je "al weer op z`n plek vooelt" daar. Lekker je ding doen, maar vooral ook niet vergeten ervan te genieten...
    gr. betty

• 24 Oktober 2010 - 11:30

Willem:

Hee super,Maja.
    Wij zijn ook onweerfreaks!Kun je niet zo'n buitje meenemen naar Andel? Veel succes daar, enjoy it while you can!
    Willem

• 24 Oktober 2010 - 12:46

Henk Van Noorloos:

Veel succes tussen de buien door

• 24 Oktober 2010 - 13:28

Jan-Arie Kraaij:

Ik ben weer terug in nederland en hier is het ook slecht weer en ook nog koud ook.
    Dan beter hoge temperaturen en leker in je zwembroek lopen dat wend sneller dan die regen. Nog veel succes met je werk daar en tot je volgende berichtjes.

Groetjes fam.Kraaij Rijswijk.

• 24 Oktober 2010 - 14:47

Eike:

Ha Maja,

Fijn dat de reis goed is gegaan, wat leuk dat er veel van het personeel van vorig jaar waren.
    Het zal nu wel wat moeilijker zijn met al die regen. Succes en tot de volgende keer.

Liefs Eike

• 24 Oktober 2010 - 20:16

Mieke V Oversteeg:

Ha die Maja,fijn dat je veilig bent aangekomen en dat je jezelf meteen weer thuisvoelt.
    Marie zal ook blij zijn met al je hulp en spullen
    Wij zullen je morgenavond wel missen in de tennismatch in Ael.
    Ben jaloers op het warme weer dat je daar hebt, want ik heb gisteren in de Drunense duinen aan een harloop wedstrijd meegedaan en was tot op m`n huid toe nat.
    Nou veel plezier met je werk daar en geniet ervan.

Groetjes Dick en Miek

• 25 Oktober 2010 - 06:11

Wouter:

Hoi Maja,
    Had al gehoord van Joost dat je reis goed was verlopen. Heel veel succes daar en tot gauw weer!
    fam. leusden

• 25 Oktober 2010 - 06:11

Corrie Kraaij:

Maja

Fijn dat je goed aangekomen bent. We wensen je een goede tijd toe en dat je tot zegen mag zijn voor de bevolking daar.
    Groetjes Henk en Corrie.

• 25 Oktober 2010 - 09:14

Petra De Vet:

Hoi Maja
    Fijn dat je goed bent aangekomen in Gambia. Ik wens je veel werkplezier en zal je volgen op de site. Geniet er verder van.
    groetjes Petra

• 25 Oktober 2010 - 12:10

Wilco En Elise:

Ha tante,

Via deze weg willen we je weer veel succes wensen daar in het warme Gambia!
    Knap dat je toch weer aan durft!

Geniet ervan, en ik kijk er naar uit je verhalen te lezen.

Groetjes Wilco, Elise en Sanne

• 25 Oktober 2010 - 15:59

Corrie En Sjaak:

We hoorden al dat je een voorspoedige reis hebt gehad,nou Maja sucses ermee

groetjes Corrie en Sjaak