eindelijk foto's - Reisverslag uit Banjul, Gambia van maja verhoeven v.d. vliet - WaarBenJij.nu eindelijk foto's - Reisverslag uit Banjul, Gambia van maja verhoeven v.d. vliet - WaarBenJij.nu

eindelijk foto's

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg maja

05 November 2010 | Gambia, Banjul

Vandaag heb ik Stephan en Jolanda ontmoet.
Zij zijn bezig een weeshuis in Gambia te verwezenlijken, en ik mag gebruik maken van hun laptop om wat foto's te plaatsen.
En omdat foto's toch meer zeggen dan woorden ben ik hier heel erg blij mee.

• 05 November 2010 - 13:37

Anique:

zie je nou! vraag wat je nodig hebt met je ogen dicht en het komt op de een of andere manier naar je toe....wat een armoede zeg....vreselijk. Ik hoop dat je het een beetje kunt plaatsen allemaal. Het is geen leven zo eigenlijk he, als je dan onze kraamhotels! ziet of de ziekenhuizen met kraamkamers met stereo voor je eigen muziek...dan leven wij erg comfortabel en luxe hoor. Ik wens je sterkte en kracht voor de dagen die weer voor je liggen. Ga door met wat je doet, het is geweldig en zo te lezen keihard nodig. Waarom weten wij dit hier in nederland niet via de media dat er zo'n massale epidemie is van malaria? wellicht kwam er dan meer hulp?
    hou vol he! Anique

• 05 November 2010 - 16:53

Joke Kentie:

Hartstikke leuk Maja!!
    Liefs Joke

• 05 November 2010 - 17:41

Petra De Vet:

Hoi maja
    Wat een luxe hebben wij dan toch. Jou zou maar op een zeiltje moeten bevallen. Fijn ook dat je de muskieten netten uit kan delen. Werk ze nog met zin en ik kijk weer uit naar je volgende mail
    Groetjes Petra

• 06 November 2010 - 08:25

Kuni:

Lieve Maja, ik ben diep onder de indruk.....
    Je maakt echt al deel uit van de bevolking daar lees ik van de foto s af.
    Sterkte met alles Maja
    liefs

• 07 November 2010 - 10:43

Corrie En Goof:

wat hebben wij een bewondering voor jou, probeer het vol te houden,en we weten dat het de moeite loont,je hebt weer levens gered,geweldig,gr en veel xxxxxx

• 07 November 2010 - 13:26

VlietAndel:

Indrukwekkend hoor !.
    Veel succes verder !.
    Gr Mark en tante An

• 08 November 2010 - 09:52

Margriet Van Tilborg:

Hallo Maja,Wat mooi om de fotoos te zien, dat zegt heel veel over de situatie daar, wat een plek om te bevallen, ik word er stil van. Ik wens je kracht en sterkte toe. Een groet uit Andel. Margriet.

• 08 November 2010 - 15:25

Lyske.:

hoi Maja wat een mooi en dankbaarwerk wy wensen je veel liefde voor die mensen wat gaat het anders dan by ons wat een armoede veel zegen op je werk gr henk en lyske

• 09 November 2010 - 11:53

Hermine:

Hallo Maja,
    Ik moest even 'bijlezen', maar ik heb wel de indruk dat je daar al weer helemaal 'thuis' bent, dat je druk bent, dat je zoveel goede dingen doet, maar ook moeilijke beslissingen moet nemen, wie help je wel wie niet. Het is bijzonder wat je doet.
    Denk ook aan jezelf.
    groetjes, Hermine