Nog een paar uurtjes - Reisverslag uit Kololi, Gambia van maja verhoeven v.d. vliet - WaarBenJij.nu Nog een paar uurtjes - Reisverslag uit Kololi, Gambia van maja verhoeven v.d. vliet - WaarBenJij.nu

Nog een paar uurtjes

Blijf op de hoogte en volg maja

28 Maart 2014 | Gambia, Kololi

Nog een paar uur...Rond 4 uur vertrekken Joost en ik weer richting Schiphol om weer naar Gambia te vertrekken. Wij kijken er naar uit om iedereen weer te zien. Er moet ook weer veel gebeuren. Er staan bij Marie weer veel dozen te wachten met medische goederen, vooral kraamspullen, om weggebracht te worden naar de lokale vroedvrouwen. Ook de village health workers moeten weer bezocht worden om hun EHBO kisten weer aan te vullen. De scholen en de sponsorkindjes moeten weer bezocht worden. Verder gaan we in Jabang kijken of het mogelijk is om daar een EHBO post en een ruimte om te bevallen te realiseren. Dit kan mogelijk gerealiseerd worden door Monique de Rooy. En verder.....komt er waarschijnlijk weer van alles op mijn pad, wat de moeite waard is om te vermelden. Onverwachte gebeurtenissen, onverwachte ontmoetingen..... . En verder hoop ik af en toe ook nog even aan het strand te liggen.

• 28 Maart 2014 - 06:56

Ilse Van Lieshout:

Hoi Maja,

Heel veel geluk, succes en plezier gewenst met je bijzonder goede missie! Ik ga je volgen...

Groetjes,
    Ilse

• 28 Maart 2014 - 07:11

Ellie Groeneveld:

Veel succes. Groetjes Aart en Ellie

• 28 Maart 2014 - 07:20

Tonnie En Petra:

Veel succes samen met het goede werk!
    Gr. Tonnie en Petra

• 28 Maart 2014 - 08:07

Brenda De Jong:

Heel veel succes weer met jullie mooie werk daar! X

• 28 Maart 2014 - 08:13

Joke Kentie:

Goedemorgen,

Goede reis en als je nog een plekkie in je koffer hebt, kruip ik er in :-)

xxx Joke

• 28 Maart 2014 - 08:31

Jennifer Kotylak:

Veel succes en vooral plezier. Als je nog een bekende van mij tegenkomt, doe ze de groeten.
    Groetjes, Jennifer

• 28 Maart 2014 - 08:47

Franciska:

Ik wens jullie een hele goede reis en een prachtige tijd in Gambia. Een tijd waarin jullie weer zoveel mooi werk mogen gaan doen. Een tijd met heel veel vreugde maar vast ook af en toe verdriet. Fijne en waardevolle weken. Ik ben er van overtuigd dat jullie daar weer van grote waarde zullen zijn, zowel in voor als in tegenspoed. Ik ga je zeker weer volgen.

Xxx

• 28 Maart 2014 - 08:52

Lianne:

Hoi Maja,

Hele goede reis gewenst en wat zal het weer een waardevolle tijd zijn voor jullie en zeker ook voor de mensen daar.
    Je doet zoveel goeds!!

groetjes Lianne

• 28 Maart 2014 - 12:46

Willie Bouman:

Hallo Maja en Joost Wens jullie een hele goede reis toe

Groetjes Willie

• 28 Maart 2014 - 20:10

Teunie:

Een goede reis samen en geniet ervan en veel succes toegewenst

• 28 Maart 2014 - 21:04

Stephan/Lettie:

Hoi Maja en Joost.
    Wij zijn aan het genieten van het mooie weer in de buurt Lochem.
    We hopen dat jullie genieten van de reis en het weerzien in Gambia.

• 28 Maart 2014 - 21:08

Stephan/Lettie:

Sorry foutje. We bedoelden in de buurt van Lochem.

• 29 Maart 2014 - 04:23

Ingrid:

Hoi Maja en Joost
    Heel veel plezier gewenst in Gambia.
    Geef onze Dibba een hele dikke knuffel van ons.
    En doe Lamin de hartelijke groeten.
    Het gaat jullie goed!
    Liefs vanuit Mierd