Weer naar Gambia - Reisverslag uit Kololi, Gambia van maja verhoeven v.d. vliet - WaarBenJij.nu Weer naar Gambia - Reisverslag uit Kololi, Gambia van maja verhoeven v.d. vliet - WaarBenJij.nu

Weer naar Gambia

Blijf op de hoogte en volg maja

12 Oktober 2014 | Gambia, Kololi

Morgen is het weer zover. Dan stap ik weer op het vliegtuig om 7 weken hulp te bieden aan de allerarmsten in Gambia. En natuurlijk ga ik ook weer Marie ondersteunen met haar drukke werkzaamheden. Spannend deze keer. Er is nog geen ebola in Gambia, maar hoe zal dat verder gaan ? Ook de berichten over de oogst dit jaar zijn heel somber. Er schijnt veel verloren gegaan te zijn doordat het regenseizoen te laat op gang kwam. Door de ebola dreiging laten de toeristen het massaal af weten. Begrijpelijk natuurlijk. Maar 35% van zijn inkomsten haalt Gambia uit het toerisme. Ik maak me grote zorgen om het land dat me zo dierbaar is.
De komende 7 weken mogen jullie weer over mijn schouder mee kijken, als ik mijn belevenissen weer vertel.
Een heel groot dank je wel voor al mijn sponsors, die het weer mogelijk maken om een helpende hand te bieden. Zonder jullie kan ik weinig uitrichten. Nogmaals Dank jullie wel !!
En nu we het toch over sponsors hebben...Hierbij nogmaals mijn rekening nummer
Maja Verhoeven.Gambia NL 12 RABO 3630 735835

• 12 Oktober 2014 - 13:02

Joke:

Lieve Maja,

Mocht de koffer wat zwaarder als dat je aanvankelijk dacht....
    Dan zit ik er in!! :-)

PS Alle bekenden de groeten en liefs van mij:

Joke

Hoi Maja Een hele goede reis toegewenst en ook in Gambia een goede tijd

• 12 Oktober 2014 - 16:23

Eike:

Hoi Maja,
    Heb het ook al via Facebook gedaan, maar toch ook maar even zo.
    Hele goede tijd daar, wees voorzichtig, en een goede vlucht.

Liefs Eike

• 12 Oktober 2014 - 18:00

Lettie/Stephan:

Beste Maja.
    Natuurlijk snappen we dat je je zorgen maakt maar als je niks doet gebeurd er ook niks.
    Jij behoort bij de categorie die wel wat doet.
    We vinden dat SUPER en wensen je een goede thuiskomst in Gambia en hopelijk valt het mee!!

Groetjes Lettie en Stephan.

• 12 Oktober 2014 - 18:18

Joyce:

Lieve Maja,

Hele goede tijd daar, wees voorzichtig en een goede vlucht toegewenst!

Lieve groet Joyce

• 12 Oktober 2014 - 18:48

Wil Kwakernaak:

Hoi Maja
    Veel sterkte daar we hopen dat je weer veel en goed werk kunt doen .
    liefs uit Brandwijk

• 12 Oktober 2014 - 20:33

Teunie:

Maja een hele goede reis toegewenst en veel zegen bij het mooie werk wat je doet.

• 13 Oktober 2014 - 13:26

Tonnij:

Hallo Marja.
    Mijn man is zat. 4 okt. met de auto naar Gambia vertrokken en komt wo.22 okt. aan in Banjul.
    De auto vol met goederen. Tevens nog 14 auto's.
    Auto's blijven daar om te worden verkocht en het geld gaat naar projekten.
    Succes met alles.

• 13 Oktober 2014 - 13:26

Tonnij:

Hallo Marja.
    De auto vol met goederen. Tevens nog 14 auto's.
    Auto's blijven daar om te worden verkocht en het geld gaat naar projekten.
    Succes met alles.

• 14 Oktober 2014 - 12:24

Hermine:

Dag Maja,
    Een goede tijd toegewenst in Gambia!
    Mooi dat je zo weer tijd en goed geeft aan de bevolking van dit land.
    We denken aan je.
    Hartelijke groet,