Weer naar Gambia - Reisverslag uit Kololi, Gambia van maja verhoeven v.d. vliet - WaarBenJij.nu Weer naar Gambia - Reisverslag uit Kololi, Gambia van maja verhoeven v.d. vliet - WaarBenJij.nu

Weer naar Gambia

Blijf op de hoogte en volg maja

12 Oktober 2014 | Gambia, Kololi

Morgen is het weer zover. Dan stap ik weer op het vliegtuig om 7 weken hulp te bieden aan de allerarmsten in Gambia. En natuurlijk ga ik ook weer Marie ondersteunen met haar drukke werkzaamheden. Spannend deze keer. Er is nog geen ebola in Gambia, maar hoe zal dat verder gaan ? Ook de berichten over de oogst dit jaar zijn heel somber. Er schijnt veel verloren gegaan te zijn doordat het regenseizoen te laat op gang kwam. Door de ebola dreiging laten de toeristen het massaal af weten. Begrijpelijk natuurlijk. Maar 35% van zijn inkomsten haalt Gambia uit het toerisme. Ik maak me grote zorgen om het land dat me zo dierbaar is.
De komende 7 weken mogen jullie weer over mijn schouder mee kijken, als ik mijn belevenissen weer vertel.
Een heel groot dank je wel voor al mijn sponsors, die het weer mogelijk maken om een helpende hand te bieden. Zonder jullie kan ik weinig uitrichten. Nogmaals Dank jullie wel !!
En nu we het toch over sponsors hebben...Hierbij nogmaals mijn rekening nummer
Maja Verhoeven.Gambia NL 12 RABO 3630 735835

  • 12 Oktober 2014 - 13:02

    Joke:

    Lieve Maja,

    Mocht de koffer wat zwaarder als dat je aanvankelijk dacht....
    Dan zit ik er in!! :-)

    PS Alle bekenden de groeten en liefs van mij:

    Joke



    Weer naar Gambia

    Morgen is het weer zover. Dan stap ik weer op het vliegtuig om 7 weken hulp te bieden aan de allerarmsten in Gambia. En natuurlijk ga ik ook weer Marie ondersteunen met haar drukke werkzaamheden. Spannend deze keer. Er is nog geen ebola in Gambia, maar hoe zal dat verder gaan ? Ook de berichten over de oogst dit jaar zijn heel somber. Er schijnt veel verloren gegaan te zijn doordat het regenseizoen te laat op gang kwam. Door de ebola dreiging laten de toeristen het massaal af weten. Begrijpelijk natuurlijk. Maar 35% van zijn inkomsten haalt Gambia uit het toerisme. Ik maak me grote zorgen om het land dat me zo dierbaar is.
    De komende 7 weken mogen jullie weer over mijn schouder mee kijken, als ik mijn belevenissen weer vertel.
    Een heel groot dank je wel voor al mijn sponsors, die het weer mogelijk maken om een helpende hand te bieden. Zonder jullie kan ik weinig uitrichten. Nogmaals Dank jullie wel !!
    En nu we het toch over sponsors hebben...Hierbij nogmaals mijn rekening nummer
    Maja Verhoeven.Gambia NL 12 RABO 3630 735835

  • 12 Oktober 2014 - 13:58

    Willie:

    Hoi Maja Een hele goede reis toegewenst en ook in Gambia een goede tijd

  • 12 Oktober 2014 - 16:23

    Eike:

    Hoi Maja,
    Heb het ook al via Facebook gedaan, maar toch ook maar even zo.
    Hele goede tijd daar, wees voorzichtig, en een goede vlucht.

    Liefs Eike

  • 12 Oktober 2014 - 18:00

    Lettie/Stephan:

    Beste Maja.
    Natuurlijk snappen we dat je je zorgen maakt maar als je niks doet gebeurd er ook niks.
    Jij behoort bij de categorie die wel wat doet.
    We vinden dat SUPER en wensen je een goede thuiskomst in Gambia en hopelijk valt het mee!!

    Groetjes Lettie en Stephan.

  • 12 Oktober 2014 - 18:18

    Joyce:

    Lieve Maja,

    Hele goede tijd daar, wees voorzichtig en een goede vlucht toegewenst!

    Lieve groet Joyce

  • 12 Oktober 2014 - 18:48

    Wil Kwakernaak:

    Hoi Maja
    Veel sterkte daar we hopen dat je weer veel en goed werk kunt doen .
    liefs uit Brandwijk

  • 12 Oktober 2014 - 20:33

    Teunie:

    Maja een hele goede reis toegewenst en veel zegen bij het mooie werk wat je doet.

  • 13 Oktober 2014 - 13:26

    Tonnij:

    Hallo Marja.
    Mijn man is zat. 4 okt. met de auto naar Gambia vertrokken en komt wo.22 okt. aan in Banjul.
    De auto vol met goederen. Tevens nog 14 auto's.
    Auto's blijven daar om te worden verkocht en het geld gaat naar projekten.
    Succes met alles.

  • 13 Oktober 2014 - 13:26

    Tonnij:

    Hallo Marja.
    Mijn man is zat. 4 okt. met de auto naar Gambia vertrokken en komt wo.22 okt. aan in Banjul.
    De auto vol met goederen. Tevens nog 14 auto's.
    Auto's blijven daar om te worden verkocht en het geld gaat naar projekten.
    Succes met alles.

  • 14 Oktober 2014 - 12:24

    Hermine:

    Dag Maja,
    Een goede tijd toegewenst in Gambia!
    Mooi dat je zo weer tijd en goed geeft aan de bevolking van dit land.
    We denken aan je.
    Hartelijke groet,
    Hermine

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

maja

Zelf ben ik van beroep kraamverzorgende. Van 21 oktober tot 3 december 2011 ben ik weer in Gambia om daar Marie Joof, een verloskundige die ontzettend veel goed werk doet voor de lokale bevolking een poosje te helpen met haar drukke werkzaamheden.Het afgelopen jaar heb ik geprobeerd sponsorgeld te verzamelen zodat Marie ook financieel een steuntje in de rug krijgt.

Actief sinds 05 Okt. 2009
Verslag gelezen: 649
Totaal aantal bezoekers 325276

Voorgaande reizen:

08 April 2016 - 26 Augustus 2016

maja in gambia 2016

13 Maart 2015 - 23 Maart 2015

vakantie 2015

12 Oktober 2014 - 02 December 2014

Maja 7 weken in Gambia 2014

28 Maart 2014 - 16 April 2014

3 weken gambia 2014

18 Oktober 2013 - 02 December 2013

6 weken gambia 2013

18 Oktober 2013 - 02 December 2013

6 weken gambia 2013

27 Maart 2013 - 17 April 2013

Op vakantie in Gambia

19 Oktober 2012 - 03 December 2012

Gambia 2012

21 Oktober 2011 - 03 December 2011

maja terug in gambia

21 Oktober 2010 - 03 December 2010

maja opnieuw in gambia

29 Oktober 2009 - 04 December 2009

maja in gambia

Landen bezocht: