Het zit er weer op - Reisverslag uit Kololi, Gambia van maja verhoeven v.d. vliet - WaarBenJij.nu Het zit er weer op - Reisverslag uit Kololi, Gambia van maja verhoeven v.d. vliet - WaarBenJij.nu

Het zit er weer op

Blijf op de hoogte en volg maja

01 December 2014 | Gambia, Kololi

7 Weken zijn weer voorbij gevlogen. Vandaag voor de laatste keer het ziekenhuis en het kliniekje van Marie van medicijnen voorzien.
Gisteren de kinderen van mijn voetbalacademie in Lamin van voetbaltenues voorzien.
Twee nieuwe kinderen aangemeld op school. Veel zakken rijst gekocht.
92 dozen met spullen weggebracht.
En nu....moe maar voldaan huiswaarst.

Het was moeilijk deze keer. Er wordt ontzettend veel armoede geleden.
Als je ziet hoeveel mensen er weer doodziek van de malaria het ziekenhuis worden binnen gedragen.
Ondervoeding bij kinderen.
Het blijft me raken tot in het diepst van mijn ziel.
Maar ook dat kleine kinderhandje op mijn arm. Je wordt er zo blij van. De warme deken die je de oude mensen brengt nu het weer koud wordt in de nacht....
Verdriet, blijdschap, onmacht, voldoening. Het ligt hier allemaal zo dicht bij elkaar.
En nu......mijn lege koffer gaat weer mee, maar in mijn hoofd weer honderden dierbare herinneringen.
Al mijn lieve sponsors bedankt, dat jullie dit weer mogelijk gemaakt hebben.
Abaraka, Jeredjef, Bedankt !!!

• 01 December 2014 - 20:27

Joke Kentie:

Lieve Maja

Gelukkig weer zonder mankementen naar Holland.

Het zal je niet meevallen om afscheid te nemen maar hier wacht je bloedeigen familie weer op je.

Welkom Thuis Maja en.... je weet het he, ik denk aan je

Liefs van mij:

xxx Joke

• 01 December 2014 - 22:12

Hermine:

Je hebt weer veel moois, veel goed gedaan Maja!!!
    Goede thuisreis
    Lieve groet, Hermine

• 23 December 2014 - 16:51

Anita Akkerman:

Hallo Maja,

Met veel bewondering en plezier (en verdriet)heb ik jouw verhalen gelezen.
    Zelf ga ik de maand februari werken in Gambia. Ik zoek nog een adres om te verblijven, ben tweemaal in Senegambia Beach hotel geweest maar zoek nu voor een maand iets goedkopers Mag ik vragen waar jij verbleef in Gambia?
    Graag hoor ik van je.

Groeten!