Nog een paar dagen - Reisverslag uit Andel, Nederland van maja verhoeven v.d. vliet - WaarBenJij.nu Nog een paar dagen - Reisverslag uit Andel, Nederland van maja verhoeven v.d. vliet - WaarBenJij.nu

Nog een paar dagen

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg maja

16 Oktober 2011 | Nederland, Andel

Vrijdag 21 oktober is het weer zover. Dan hoop ik weer voor 6 weken richting Gambia te vertrekken om daar Marie Joof een handje te helpen met haar drukke werkzaamheden.Deze keer ga ik niet alleen.Samen met Ingrid , die een project opgezet heeft om meisjes voorlichting te geven op het gebied van o.a. persoonlijke verzorging, heb ik een huis gehuurd.Fijn dat er iemand bij me is waar ik mijn verhaal aan kwijt kan.
Joost komt samen met Andre op 24 oktober een weekje over. Fijn dat ook hij het werk kan zien dat er vorig jaar verzet is, en wat er deze keer verricht wordt. Ook naar Joost zijn komst wordt uitgekeken.
Er is weer veel werk verzet om de benodigde sponsorgelden en hulpgoederen binnen te halen. Heel veel lieve mensen rondom mij heen hebben me hierbij geholpen.Mijn collega's van Thebe die er voor gezorgd hebben dat er zoveel medische goederen opgestuurd konden worden. Mijn tennismaatjes van LTC Altena die voor een fantastische bijdrage gezorgd hebben. Familie en vrienden die allemaal zo spontaan gedoneerd hebben, en kleding gebracht hebben.Er zijn mensen die het transport van de goederen voor me geregeld hebben, die voor me op de markt gestaan hebben.Teveel om op te noemen.
26 Dozen met hulpgoederen zijn er onderweg.Ik verwacht dat deze de tweede week van november aankomen. Maar zeker weten doe je dat nooit...Het is en blijft Gambia.
Door middel van deze site hoop ik iedereen weer over mijn schouder mee te laten kijken, en daardoor een beetje een indruk te laten krijgen
van alle hoogte en dieptepunten die er ongetwijfeld ook deze keer weer zullen zijn.
Ik hoop dat jullie, door af en toe een stukje met me mee te lopen, een klein beetje inzicht krijgen in de problematiek van dit land. Maar ook in de vreugde. blijdschap en gastvrijheid die ik hier altijd mag ondervinden.

  • 16 Oktober 2011 - 17:38

    Truus En Hans:

    Heel goede reis en verblijf. Veel sterkte en blijf gezond.

  • 16 Oktober 2011 - 17:52

    Marga Koreman:

    Ik ga je zeker weer volgen vind het geweldig wat je doet.
    Dit is ook een van mijn grote wensen om zo iets te ondernemen.'heel veel sucses ook voor Ingrid

    Groetjes marga Koreman

  • 16 Oktober 2011 - 17:58

    Anique:

    Hallo lieve Maja
    ja je ziet....we gaan je weer volgen! deze keer zien we je graag eens bij ons thuis om je verslag te horen en foto's te kijken als je daar tijd voor kunt vrijmaken natuurlijk.
    We wensen je een goede reis toe waarin je weer veel werk kunt verzetten en waarvan je zelf weet dat het bouwstenen biedt voor verdere ontwikkeling. fijn dat je dit keer niet alleen gaat zeg! Dat zal veel emotie schelen die je alleen moet verwerken. Goed voor en van jullie beiden!
    Ik wens je kracht, wijsheid, sterkte en een engeltje in je hart. Heel veel liefs en alle goeds van ons Anique, Eric, Juliette en Mart
    een dikke knuffel voor de liefste kraamverzorgster ooit!

  • 16 Oktober 2011 - 18:29

    Joke Kentie:

    Hoi Maja,

    Ik ga je weer volgen hoor!!

    Veel liefs aan alle bekenden en van harte STERKTE!!

    groetjes Joke

  • 17 Oktober 2011 - 01:21

    Stephan En Lettie:

    Nou wij kijken weer uit naar je verslagen. Stephan heeft nu ook een ervaring in Kenia opgedaan en snapt heel goed jouw bevlogenheid om te blijven helpen. Goede reis en succes voor jullie alletwee. Misschien kunnen we je op Schiphol nog net uitzwaaien!
    Ons verblijf in Perth was weer heerlijk. De verjaardagen van de kleinkinderen bijwonen was natuurlijk fijn! Gisteren op het strand gevierd!

  • 17 Oktober 2011 - 17:46

    Hermine:

    Wat bijzonder dat je dit gewoon weer gaat doen Maja!
    Ik wens je een goede reis toe, ook namens Johan.
    Hartelijke groet,
    Hermine
    Ps En natuurlijk ga ik je weer volgen via deze site.

  • 18 Oktober 2011 - 14:04

    Henriette Vd Ley:

    Nog een paar daagjes en dan mag je weer!
    Ik weet dat je er weer erg naar uitkijkt.
    Wij kijken weer uit naar jou verhalen.
    We wensen je veel succes en kracht toe!
    Maak er iets moois van!!

    Groetjes Henriette - Lean - Celine en Joran

  • 18 Oktober 2011 - 16:53

    Hans En Riet:

    Maja een goede vlucht toegewenst en veel zegen voor het werk dat jullie daar gaan doen.

  • 19 Oktober 2011 - 06:39

    Petra De Vet:

    Hoi Maja

    Ik ga je zeker weer volgen en kijk nu al weer uit naar je berichtjes. Ik wens je veel succes en werkplezier in Gambia.

    Groetjes Petra

  • 19 Oktober 2011 - 07:27

    Helma Nuvelstijn:

    Alvast een goede reis en een goede tijd toegewenst en we wensen jullie ook de kracht toe die je vast en zeker nodig zal hebben daar!!!

  • 19 Oktober 2011 - 09:53

    Ingrid OR:

    Natuurlijk ga ik je volgen!
    Ik wens je een hele fijne, en zinvolle reis toe.
    Help en geniet!!
    Groetjes Ingrid

  • 19 Oktober 2011 - 10:13

    Hanneke:

    Hallo Maja,

    Ik houd je berichten in de gaten.
    En tot over 5 weken.

    Groetjes Hanneke

  • 19 Oktober 2011 - 15:09

    Joyce:

    He Maja,

    Wat spannend allemaal weer!!
    Ik wens je alle goeds toe en een hele fijne goede reis.
    Natuurlijk ga ook ik je verhalen weer volgen!!
    en in de weken dat je daar bent verzamel ik hier gewoon weer nieuwe goederen in;)

    Liefs Joyce


  • 19 Oktober 2011 - 16:38

    Karin:

    Hoi Marja,
    Heel veel plezier de komende drukke en indrukwekkende weken in Gambia.
    Ik ga je verslag zeker volgen. Zelf hoop ik in januari weer daar te zijn.
    Wil je de groetjes doen aan Marie.
    xxx Karin

  • 19 Oktober 2011 - 19:28

    Kuni:

    Dag Maja Heeel veel succes /sterkte! en Zegen toegewenst op het werk wat je gaat doen .
    Ik ga je weer volgen hoor !

  • 19 Oktober 2011 - 20:15

    Brenda, Rik & Mees:

    Lieve Maja, wij wensen je alle goeds toe voor jouw komende reis naar Gambia. Dat gaat zeker goed komen met jouw liefde, warmte en zorgzaamheid. Succes met wat komen gaat. We gaan je volgen!
    p.s. sterkte met afscheid nemen van je mannetje, kinderen en vooral Olivier X

  • 19 Oktober 2011 - 21:10

    Annie Vd Velden:

    ook wij gaan naar gambia 21 november mischien zien we jou wel we zijn in kombo beach in kotu zou leuk zijn

  • 20 Oktober 2011 - 06:58

    Petri Versteeg:

    Hoi Maja, het schiet alweer op. Spannend!! Een hele goede reis en hopelijk een goede tijd in Gambia. Suc6 en ik ga je volgen.
    groetjes Petri

  • 20 Oktober 2011 - 07:12

    Denise Jens:

    Hoi Maja,

    Bijna is het dan zover. Ik ga je zeker volgen via de site. En ik wens je heel veel plezier en een goede reis toe.
    Veel succes met alles.

    Groetjes Denise

  • 20 Oktober 2011 - 08:50

    Betty:

    hoi maja,Goeie reis en ik hoop dat je weer een geweldige tijd hebt. Met veel Ups en weinig Downs. Fijn dat jullie een plekje voor jezelf hebben deze keer. Ik hoop voor je dat de goederen komen in de tijd dat jij daar bent. Ik kan me voorstellen dat het geweldig is om mee te helpen dat de spullen een plek krijgen en dat je veel mensen blij maakt.
    Veel sucses, ik ga je zeker volgen.
    gr. betty

  • 20 Oktober 2011 - 11:42

    Franciska V.d. Graaf:

    Allereerst goede reis. Verder heel veel succes en sterkte gewenst in Gambia. Ik ben ervan overtuigd dat jullie weer heel erg veel mooi en goed werk gaan verrichten. Er zullen zeker ook hele moeilijke en zware momenten zijn maar gelukkig ben je nu niet alleen om dit allemaal te verwerken. Ga je zeker volgen via je site.
    Lieve groetjes, Franciska (thebe)

  • 20 Oktober 2011 - 12:41

    Margriet Van Tilborg:

    Hallo Maja,
    Ja het is eindelijk weer zover dat je naar je geliefde Gambia kunt, en ook fijn dat je nu samen gaat en later Joost en Andre dat is ook fijn. Ik wens je een goed en fijn verblijf, en ik weet zeker dat er naar jullie word uitgekeken. Een goede reis en en mooi weerzien.
    Margriet.

  • 20 Oktober 2011 - 14:51

    Mariska Treffers:

    Hoi Maja,

    Nog ff en dan ga je weer.
    Wens je een goede reis en heel veel plezier daar in het verre Gambia.

    Groetjes mariska

  • 20 Oktober 2011 - 18:50

    Tonnie En A|dri:

    Goede tijd toegewenst en pas goed op jezelf.

  • 21 Oktober 2011 - 06:21

    Tonnie, Petra & Kids:

    We hopen dat je een goed vlucht hebt (gehad) en wensen je weer veel suc6 en sterkte. Hopelijk kun je weer van betekenis zijn!

  • 21 Oktober 2011 - 06:29

    Lianne:

    Maja,

    Een goede tijd gewenst!

    Groetjes Lianne

  • 21 Oktober 2011 - 12:02

    Daniëlle:

    lieve Maja,

    wij wensen je heel veel plezier in jou geliefde gambia!!! we hopen dat je veel mensen kan laten stralen en blij kunt maken. we houden je in de gaten via je site.
    veel liefs, Rob en Danielle en een hele dikke kus van Koen

  • 23 Oktober 2011 - 11:13

    Marjolaine Vd Berg:

    Hallo Maja,We wensen je een hele goede tijd waarin je ongetwijfeld weer veel oude en nieuwe contacten zult ontmoeten. Een nieuwe ervaring om met Ingrid een huis(houden) te delen,je container te ontvangen ect.We gaan je zeker volgen dus tot gauw
    groetjes Paul+Marjolaine

  • 24 Oktober 2011 - 20:05

    Helma Nuvelstijn:

    Nou fijn dat jullie goed zijn aangekomen veel sucses en kracht toegewenst met dit avontuur!!
    En doe Ome Joost de groeten!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Andel

maja

Zelf ben ik van beroep kraamverzorgende. Van 21 oktober tot 3 december 2011 ben ik weer in Gambia om daar Marie Joof, een verloskundige die ontzettend veel goed werk doet voor de lokale bevolking een poosje te helpen met haar drukke werkzaamheden.Het afgelopen jaar heb ik geprobeerd sponsorgeld te verzamelen zodat Marie ook financieel een steuntje in de rug krijgt.

Actief sinds 05 Okt. 2009
Verslag gelezen: 501
Totaal aantal bezoekers 325466

Voorgaande reizen:

08 April 2016 - 26 Augustus 2016

maja in gambia 2016

13 Maart 2015 - 23 Maart 2015

vakantie 2015

12 Oktober 2014 - 02 December 2014

Maja 7 weken in Gambia 2014

28 Maart 2014 - 16 April 2014

3 weken gambia 2014

18 Oktober 2013 - 02 December 2013

6 weken gambia 2013

18 Oktober 2013 - 02 December 2013

6 weken gambia 2013

27 Maart 2013 - 17 April 2013

Op vakantie in Gambia

19 Oktober 2012 - 03 December 2012

Gambia 2012

21 Oktober 2011 - 03 December 2011

maja terug in gambia

21 Oktober 2010 - 03 December 2010

maja opnieuw in gambia

29 Oktober 2009 - 04 December 2009

maja in gambia

Landen bezocht: