Kort verslag - Reisverslag uit Kololi, Gambia van maja verhoeven v.d. vliet - WaarBenJij.nu Kort verslag - Reisverslag uit Kololi, Gambia van maja verhoeven v.d. vliet - WaarBenJij.nu

Kort verslag

Blijf op de hoogte en volg maja

15 November 2012 | Gambia, Kololi

Even een kort verslag, morgen vertrekken we voor twee dagen richting Georgetown, dus het wordt zaterdag voordat jullie weer wat van me horen.
Vandaag Joost en Andre meegenomen. Assan zou ons op komen halen, om daarna met Marie een aantal en tradiotional birth assistents te bezoeken, en spullen af te leveren.Eerst de auto vol met dozen met medische goederen geladen. Marie was weer heel blij met alle spullen. Ik had Marie niet verteld wat ik van plan was, maar ik wilde ook een aantal village health workers bezoeken om de EHBO kisten van vorig jaar te controleren en weer bij te vullen. Wat fijn om te zien dat ze leeg waren....ze worden dus inderdaad goed gebruikt.Alles weer netjes aangevuld, dus ze kunnen weer even vooruit.
Daarna even met zijn allen bij Thea op de koffie ( frisje en jullbrew) geweest.
Toen we terug kwamen zat er een gambiaanse dame op me te wachten, die veel pijnklachten had. Ik heb gelukkig van alles in huis om basis eerste hulp te verlenen. Mijn kennis is door het vele werken in het ziekenhuis op een behoorlijk pijl. Dus medicijnen meegegeven en gevraagd, als het niet beter gaat om zaterdag weer terug te komen.
Vanavond uit eten geweest met ontzettend leuk gambiaans entertainment.
Heerlijk om die djembees weer te horen.
En dan morgen en vrijdag gaan we twee dagen de toerist uit hangen.

• 15 November 2012 - 08:20

Johan:

Heb twee heerlijke toeristische dagen, geniet.

• 15 November 2012 - 08:20

Johan:

Heb twee heerlijke toeristische dagen, geniet.

• 15 November 2012 - 10:13

Corrie:

Hoi Maja,

Wat fijn dat je weer zoveel hebt kunnen betekenen voor de mensen daar. Niet alleen door de goederen uit te delen maar ook voor je liefdevolle medeleven en betrokkenheid. Heerlijk dat je nu steun hebt van de mannen om alles te regelen en je verhaal kwijt te kunnen. Godsnabijheid toegewenst want zonder Zijn hulp zou het ook niet lukken. Gefeliciteerd dat jullie weer opa en oma worden ook weer iets om dankbaar voor te zijn!

Groejes,
    Henk en Corrie.

• 15 November 2012 - 12:43

Joke Kentie:

Hoi Maja (met aanhang) :-)

Fijn fijn, alles goed gegaan lees ik.
    Morgen 2 dagen naar Georgetown, dus ook blijven pitten met z'n allen!!
    Vergeet je zaklantaarns niet.

Heel leuk!!

Veel plezier en tot horens,

Joke

• 15 November 2012 - 16:57

Joyce:

Lieve Maja,
    Een fijn bericht om te lezen! super dat je zoveel kunt betekenen voor de mensen daar en dat je dan kunt zien dat ze er ook werkelijk gebruik van maken!! Super!
    Ga nu volop genieten van je 2 dagen als toerist en het samen zijn met de mannen!
    je hebt het verdiend! xxx

• 15 November 2012 - 23:11

Ria:

Fijn om te lezen dat het deze week zo goed gaat.
    Geniet erven.

• 16 November 2012 - 13:56

Marjolaine Van Den Berg:

Hoi Maja,
    Wat ben je gedreven en goed bezig!!Ik heb je verslagen achter elkaar gelezen en zie je passie en betrokkenheid. Fijn dat je nu een paar dagen er tussen uit gaat met Joost even
    de batterij weer op laden en goed ontspannen. Geniet ervan.
    Groeten aan Marie en Thea.
    Marjolaine

• 17 November 2012 - 10:08

Corrie De Bruijn:

hoi lieve maja,wat een leuke foto,s van de kinderen in zee,daar kun je van genieten,t zijn de kleine dingen die het doen he,en hoe is t met de mannen? heel veel gr en xxxxxxxxxxx goof en corrie

• 20 November 2012 - 17:08

Hanneke:

Hallo Maja,

Zo dat is weer wat positiefs dat de ehbo spullen gebruikt worden!
    dan heb je dat niet voor niks gedaan.

Groetjes Hanneke