Wat een week... - Reisverslag uit Kololi, Gambia van maja verhoeven v.d. vliet - WaarBenJij.nu Wat een week... - Reisverslag uit Kololi, Gambia van maja verhoeven v.d. vliet - WaarBenJij.nu

Wat een week...

Blijf op de hoogte en volg maja

22 November 2013 | Gambia, Kololi

Afgelopen week is zo druk geweest dat ik bijna niet meer weet wat er allemaal gebeurd is. Maar het hoogtepunt van deze week ben ik niet vergeten.... De opening van het 'bevallingshuisje"van Haddy . Wat een feest...Wat waren er een mensen uitgelopen....We hadden ook nog een nieuw bed gekocht (gesponsord door Iris en Ingrid) Marie had nog een nieuw ziekenhuismatras.
Er zat ook nog een doos met lakens tussen mijn dozen. Dus alles is fris en netjes.En wat een feest daarna. Iedereen was aan het dansen. de muziek werd gemaakt op plastic vaten. Iedereen dansen....

Nog een grote week te gaan, nog veel te doen, maar het gaat vast allemaal weer lukken.
Lieve groet voor al mijn lezers

• 22 November 2013 - 22:46

Nienke Van Vugt:

Wauw!

• 23 November 2013 - 11:29

Lettie Versteeg:

Wat hebben we een bewondering voor je.We zien Andre en Joost binnenkort wel weer. Doe Arjan de groeten en geef hem een knuffel op zijn tijd. Zeg maar dat wij dat hebben gezegd, ha,ha. Dan gaat het wat makkelijker. Fijne knullen. zijn broer gaat naar Kenia om daar een project te begeleiden.van Wilson en Evelien. Ook daar gebeuren goede dingen. Jouw naam staat wel met grote letters vereeuwigd op een muur in Afrika.Prachtig. Maja, logisch dat ze huilden want jij bent natuurlijk begonnen toen je die mannen uitzwaaide........Hou vol. We hopen met jou dat je ook wat kunt doen voor dat meisje met die pijnlijke huid. Je bent "onze Aelse moeder Maja". We zijn trots op je. Straks kun je weer genieten van je eigen gezin.Tot ziens.

• 23 November 2013 - 13:06

Margriet:

Hoi Maja , weer een drukke week geweest voor je. Ik hoop dat het meisje de hulp heeft gekregen die zij nodig heeft. Fijn dat Arjan er is, hij heeft zijn draai gevonden in het ziekenhuis, doe hem de groeten. Joost en Andre zijn ook weer in het land. Vanavond vieren Rens en Mien hun 50 jarig huwelijk feest daar gaan we naar toe. Ik wens je weer veel succes met alles wat je daar voor de mensen doet, het is fijn dat er mensen zijn zoals jij.

• 23 November 2013 - 18:17

Eike:

Hoi Maja,
    Wat heftig en mooi allemaal, wat fijn dat je dat voor hen kunt doen.
    Ik hoop ook inderdaad dat het meisje geholpen kan worden, wat erg zeg.
    Maja nog een goede week en tot gauw.
    Lieve groet Eike

• 23 November 2013 - 19:10

Andre:

arian van harte gefeliciteerd met je verjaardag 23/11 grt andre

• 23 November 2013 - 23:13

Kuni:

Dag Maja, wat een ervaringen toch weer, mooi en ongetwijfeld intens,
    hoop dat het meisje geholpen worden!

Tot gauw!

Lieve groet Kuni

• 24 November 2013 - 10:49

Joke:

Wat een week...

HA DIE MAJA!!

En wat is daar nu, ver van de bewoonde wereld vandaan, een mooie plek om te bevallen.Schoon, netjes. HARTSTIKKE FIJN DAT DIT ALLEMAAL GLUKT IS! VIND HET OOK LEUK DAT JE MANNEN HET RESULTAAT EN HET EENS MEE KONDEN MAKEN.
    Verder maandag en dinsdag in het ziekenhuis gewerkt, en donderdag weer een aantal Traditional Birth Assistants en Village Health Workers bezocht om hun weer van de broodnodige medische goederen te voorzien. Arian is met me mee geweest. Volgens mij heeft die het prima naar zijn zin. Hij begint hier behoorlijk zijn draai te vinden. Is hard aan het werk in het ziekenhuis. DUS OOK DE GAMBIAANSE SMAAK TE PAKKEN :-) LEUK VOOR JOU OOK!! Vandaag naar de scholen geweest om het schoolgeld te betalen, en heel veel foto's gemaakt voor degene die een kind sponsoren om naar school te gaan. Wat zijn de ouders allemaal dankbaar....Ik weet niet hoe ik hun dank over moet brengen,die is niet in woorden uit te drukken. MOOI DAT JE DAAR ALLEMAAL FOTO'S VAN MAAKT. HET IS HEEL BELANRIJK NATUURLIJK DAT DE SPONSORS ZIEN WAT ER MET HUN GELD GEBEURD.

Vandaag kwam ik ook een meisje tegen, met een soort vissenhuid. Haar moeder vertelde me dat dit meisje dit al 2 jaar heeft en heel veel pijn heeft. Ik heb met de moeder afgesproken dinsdag met haar naar Afrimed clinic te gaan. Kijken of ze haar daar kunnen behandelen. BEN BENIEUWD HOE DAT WEER AF GAAT LOPEN.

Vanavond zijn Joost en Andre weer vertrokken. Het is toch wat dat er mensen huilen omdat ze weg gaan. JOOST EN ANDRE OOK DE TRANEN IN HUN OGEN?

MAJA IK WENS JE NOG HEEL VEEL SUK6 DEZE LAATSTE WEEK (WAT GAAT DE TIJD TOCH HARD.)

LIEVE GROETJES VAN MIJ:
    JOKE